چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
قپانچی

حوزه/ امام جمعه نجف با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ، گفت: تبلیغ خواهران طلبه مهم‌ترین امتیاز حوزه‌های علمیه خواهران است.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» به نقل از  روابط عمومی حوزه‌ خواهران حجت‌الاسلام  والمسلمین سید صدرالدین قپانچی در حاشیه کنفرانس وحدت اسلامی با ابراز خرسندی از وجود حوزه‌های علمیه خواهران در جمهوری اسلامی ایران، اهتمام به زنان را مطلوب و مهم دانست و افزود: الحمدلله در کشور ایران اهتمام ویژه‌ای نسبت به زنان وجود دارد که شاید در دیگر کشورها چنین اهتمام و توجهی وجود ندارد.

وی با اشاره به مسأله تبلیغ خواهران طلبه در جامعه اسلامی، اظهار کرد: این مسأله از امتیازات عالی حوزه‌های علمیه خواهران است و باید ادامه پیدا کند.

امام جمعه نجف با بیان این‌که مبلغان، خطبا و اساتید باید در تبلیغ از داستان‌های کوتاه و تأثیرگذار استفاده کنند، ادامه داد: موفق‌ترین افراد در امر تبلیغ کسانی هستند که از داستان‌ها و نکات کوتاه استفاده می‌کنند، چون این موارد در ذهن شنونده می‌ماند و تأثیرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین قپانچی گفت: خواهران باید در تبلیغ از داستان‌های دینی و اجتماعی استفاده کنند و احکام و مسائل سخت را با بیانی روان برای مردم بیان کنند تا بتوانند هم در تبلیغ موفق باشند و هم منشأ اثر در جامعه واقع شوند.

وی ابراز کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مرکز بزرگ بیشتر آشنا شوم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha